vrijdag 19 december 2008

The week before...

"It was the week before christmas and all was quite in the house, nothing stirred. Not even a mouse". Yeah right. Wat een week, helemaal op. Lekker druk. Kerstfeest bij Aidan op school, dus meneer als een echte player, met luchtje aan toe aan het dinner. En ik. Even van alles wat. Werk. Laatste radio uitzending. Keyboardcursus afgerond (grappig). En nu op weg naar de laatste weken van het jaar. Weken waar ik lekker veel vrij ben. Nog twee dagen werken en dan uit de lucht. En ik heb mijn plannen al weer klaar staan voor het nieuwe jaar. Wil gaan rennen. Moet er toch maar eens van komen. Een nieuwe camera staat op de verlanglijst. En verder maar eens gaan kijken naar een vakantie. Pfff heb ik nog helemaal niet in mijn systeem zitten. Wat wel in mijn systeem zit is mijn lieve vriendin. Ben helemaal hoteldebotel. Leuk. kun je hebben :-) Dus lekker het jaar afronden en volgend jaar er weer in rennen (letterlijk). Eerst nog even de kerst overleven en handen en ogen behouden tegen het einde van het jaar. Opladen en dan losbarsten.

blog comments powered by Disqus