woensdag 12 november 2008

Signalen

Ik hoor zo van die signalen van mensen die denken "gebeurt er nog wat op dit moment met Erwin?" Nou, eigenlijk genoeg. Ten eerste een beetje druk op Mangrove. Deze week rolde er twee nieuwe site, waar ik projectmanagement van doe, van de helling. www.mkb.nl en www.launch-hcm.com. Beide heel mooi en gemaakt door een goed samenwerkend team van toegewijde talent. Ben eigenlijk best wel trots op beide projecten. En binnekort komt er nog een live, maar welke dat is hou ik nog even geheim. En verder, tja. Bijna niet thuis. En toch ook weer wel. Weer wat vlinders te bespeuren maar daarover moet je me maar persoonlijk aanspreken. Vrijdag Komt Aidan weer, en zaterdag mag hij naar zijn eerste zwemles. En natuurlijk 's avonds weer zingen voor de Sint. Dus er gebeurt een hoop. Sommige dingen lijken maar niet af te ronden, insiders weten waar ik het over heb. Nog altijd niets vernomen, al vier maanden niet meer. Ik leef gewoon verder. Zie wel wat er op mijn pad komt. Of ik stap er overheen, of ik plet het onder mijn zolen. Ik laat me er in iedergeval niet door tegenhouden.

blog comments powered by Disqus