zaterdag 21 juni 2008

Wachten

Wat kan wachten lang duren. Nog ongeveer drie weken dan zijn we er. Dan is de regeling ten einde en zijn we weer een vrij mens. Betekend vanaf eind augustus iets meer bestedingsruimte. Maar wat lijkt het lang te duren. Ik zie mensen om me heen hun kleine dromen kopen. Een Macbook hier. Een camera daar. Een derde gaat lekker op vakantie. Nu weet ik wel dat dit straks ook weer voor mij gaat gelden. Maar toch. Het is echt uitzitten geblazen. Wel vreemd als je bedenkt dat het een jaar geleden nog heel snel leek te gaan. Misschien omdat het einde nu dan echt in beeld komt. Eindelijk zijn we er. En nog heel even door sparen en dan kan ik ook kleine dromen gaan kopen. Voor nu zitten die alleen nog maar in mijn hoofd. Maar daar is het toch ook wel fijn vertoeven op dit moment.

blog comments powered by Disqus