zondag 15 juni 2008

Vaderdag

Vandaag was het natuurlijk vaderdag. Had er niet veel van verwacht. ok Aidan was bij mij en een week geleden liet hij het kado al zien. "niet laten zien aan mij, gelijk verstoppen" vertelde ik hem nog. Oeps. kleine vergissing. Ach. Vanmorgen werd hij lekker wakker. En ging met Eveline, die lekker bij me was vannacht, naar beneden om ontbijt te maken. Ik mocht blijven liggen. Slapen kwam er niet van dus lekker een boek gelezen. Een beetje gerommel in de keuken. Zo nu en dan een vraag over hoe de oven werkt en de afstanbediening van de Tv. Geroezemoes en gekletter van bestek. Een hoop geklets en wijsheden van mijn ventje vulde de keuken. Aidan kwam na een paar hoofdstukken naar boven samen met de heerlijke lucht van vers verbrande croisands. Ze waren een beetje zwart geworden zei hij. Maar geen probleem ze gingen een nieuw ontbijt maken. Ik begon aan het volgende hoofdstuk. En even later was het er. Een heerlijk ontbijt van een beschuitje met chocopasta en een kop koffie. Zo vond ik het lekker had Aidan aan Eveline laten weten. Tja, zijn favoriete ontbijt delen is toch ook wel iets voor vaderdag. En de verassing van een mooi eigen gemaakt vaderdagkado wat ik voor het eerst zag ;-) maakte een hoop goed. Verkoold ontbijt maakt geen vaderdag, de glimlach en trots in de ogen van je zoontje wel.

blog comments powered by Disqus