woensdag 30 april 2008

Oranje strand

Terwijl heel Nederland zich bezig hield met de verjaardag van een oudere vrouw met een vreemde smaak in hoeden. Besloot ik mijn geluk op het strand van Hoek van Holland te beproeven. Toen ik weg reed was het mooi weer. Robbie werd helemaal gek toen ie de zee rook en ging als een debiel tekeer in de golven en het zand. Lekker gespeeld met andere honden en wroeten in het zand. Helaas dreigde er donkere wolken en al snel barstte een koude regenbui los vergezeld door een harde wind. Het deed gewoon pijn aan alles wat niet bedekt was. Zelfs Robbie dook ineen achter mij. Toen we uiteindelijk bij de auto waren was de zon er weer maar waren we beide doorweekt. Lekker hoor. Even uitregenen op het strand. Blij dat ik geen kraampje heb vandaag.

blog comments powered by Disqus