donderdag 1 mei 2008

Vantage point

Vanavond de film Vantage point eens even een kans gegeven. Spannende film die naar mijn mening wel een beetje op twee gedachten hinkt. Aan de ene kant dezelfde situatie vanuit een andere perspectief gezien. Mmmm waar heb ik dat meer gezien. En aan de andere kant een wilde achtervolging en gaat het verhaal opeens wel heel snel. Ik kreeg een beetje Groundhogday gevoel in het begin. Begrijp me niet verkeerd. Geen slechte film. Alleen een beetje te American feel good einde. Het enige wat ik dacht toen het einde kwam, was "en al die mensen dan. En al die verwoeste auto's. En al die doden." Amerika komt even op bezoek in Europa en maakt er weer gelijk een puinhoop van. Je denkt bijna "als ze nou gewoon kappen met die president, dan is er een hoop minder gedoe". Hoe dan ook. Grappige film maar ik heb beter gezien.

blog comments powered by Disqus