zondag 18 mei 2008

Beton

Vandaag een relax dagje. Eerst zwemmen. Toen beide in slaap vallen op Aidan zijn bed. En toch nog even aan het einde van de dag naar het park. Aidan wilde foto's maken bij hem monument in het park. Mooie plek daarvoor. En ik moet zeggen dat ze er weer gaaf uit zien (Zie Flickr banner rechts). de dreigende lucht die gelukkig geen bui prijsgaf, geeft een mooi contrast. Hij durfde veel op zijn nieuwe witte patta's. Daarna nog even naar de speeltuin en naar huis.
Onderweg naar huis vergreep Robbie zich nog even aan een Cocker spaniel (ik haat die beesten). De eigenaar letten niet op en liet zijn beest gewoon maar lopen, terwijl ik Robbie kort hield. Kleine woorden wisseling waarbij ik ook eens van leer trok. Ik heb echt de pest aan mensen die er vanuit gaan dat hun eigen hond heilig is, en geen inzicht hebben in hoe honden op elkaar kunnen reageren.

blog comments powered by Disqus