vrijdag 15 februari 2008

Opgelicht

Dat mag ik dan weer meemaken. Ik verkoop en koop best wel vaak op Marktplaats. Soms een game voor de Xbox360. Zo ook deze keer. Een nieuw race spel. Hier en daar al te koop aangeboden en ik trof er een voor de juiste prijs. Dus ik reageren. Antwoord terug. Deal. Ik maak bedrag over en hoor vervolgens niets meer. Emails geen reactie. Fijn. Dus ik Google die naam en rekening eens voor de grap en stuit op www.internetopgelichting.nl waar deze persoon onder valse naam de kluit belazerd. “Had je eerder moeten checken” denk je dan. Tja. Achteraf natuurlijk wel. Maar doe al zo lang dingen op Marktplaats en altijd zonder gedonder. Dus wijze les geleerd. 35,- eurie de vuilnisbak in. En geen Burnout Paradise voor mijn 360. Misschien een leuk verjaardag kado. Hoe dan ook. Een raad. Google even op iemand zijn naam, email en banknummer voor je overmaakt. Er is altijd wel een kans dat iemand je wil bedonderen. En ik ben dus al gecrashed voor ik mijn joystick heb aangeraakt.

blog comments powered by Disqus