dinsdag 5 februari 2008

By the pricking of my thumbs..

Er hangt iets in de lucht, weet niet wat het is. Ben er niet de enige in geloof ik als ik het weblog van Angelique lees. Een onbestemd gevoel maakt zich zo nu en dan meester. Is het omdat het een schrikkeljaar is. Komt het door de stilte na de feestdagen. Zou het door het naargeestige en onduidelijke weer komen. Geen idee. Het reizen met de metro is onwerkelijk. Vreemde gedachten maakte zich vandaag meester van me. Niet fijn. Sijpelde de hele dag door mijn hoofd. En nu zit ik dit schrijven. Geen idee waar ik hiermee naartoe wil. Maar een ding is wel. Er is iets komende en ik weet niet wat het is. Wil niemand ongerust maken maar als de wereld op dit moment een bos zou zijn, zouden we geen vogels horen fluiten en was het windstil.

blog comments powered by Disqus