zondag 4 november 2007

Opbranden

Wat doe je om de continue hoofdpijn, slapeloosheid, kramp, oververmoeidheid en onrust uit de weg te gaan. Je probeert een beetje te ontspannen. Dus twee dagen met niet veel er in. Beetje boodschappen. Beetje opruimen. Video kijken.

Games doen. Stukje wandelen. Lezen en tussendoor een beetje slapen. Ventje is blij met deze rust. Al draait vervolgens wel de hele dag om hem. ‘Pappa, wil je met Lego spelen?”. “Pappa, wil je me helpen met gamen?”, “Pappa wil je met me tv kijken?”.

En nu aan het einde van de dag ligt hij ziek in bed. Flinke verhoging. Zweten en hoesten. Ben benieuwd wat de rest van deze week gaat brengen. Als deze hetzelfde is als de afgelopen week, kunnen ze me echt opvegen.


Positief blijven, ik weet het. Loop het afgelopen jaar met opgeheven hoofd en ben zo opgewekt dat het soms lijkt alsof ik een sekte heb ingeslikt. Maar zelfs die houding werp weinig vruchten af op dit moment. Tanden op elkaar en door. Tot we er bij neer vallen lijkt het.
Oh ja. Het is herfst. Het wild seizoen. En het gaat er inderdaad te vaak erg wild aan toe.

blog comments powered by Disqus