vrijdag 9 november 2007

Next 2

Vandaag was dan mijn laatste werkdag. Niet veel gedaan. Wat laatste uitdagingen weggewerkt. Hier en daar nog wat tips gegeven. En eigenlijk een beetje met mijn ziel onder mijn arm rond gelopen. Alles is niet echt meer mijn probleem of verantwoording. Iets waar ik wel even aan moet wennen om los te laten. Tweeënhalf jaar ergens alles in stoppen is niet iets wat je even van je af schud. Er is nog de intentie om een afscheidsfeestje te organiseren maar daar staat op dit moment mijn hoofd niet echt naar. Eerst even zelf op reset dan de rest. Ben eigenlijk zonder iemand gedag te zeggen het pand uit gelopen. Had even geen zin in emoties. Sorry jongen. Het zou geen gezellige avond zijn geworden. Maar wat in het vat zit…. Hoe dan ook. Afronden dus. Eerst maar even op nul punt terecht gaan komen. Even Suntzu uit het systeem. En dan verder. Nog geen idee wat. De toekomst is weer onzeker maar ook weer open en spannend. En iedere nieuwe weg begint met een eerste stap…alleen eerst even mijn veters strikken.

blog comments powered by Disqus