vrijdag 12 oktober 2007

Weekje

Een rustig weekje. Ventje heel lief geweest. Netjes gegeten en gedronken. Op tijd naar bed enz enz. Gaat lekker op school, dus geen vuiltje aan de lucht. Lilian zit lekker maar haar billen in het zand van de stranden van Bali. Dus het is opeens heel stil om me heen. Vandaag een dagje vrij, en wat zul je dan altijd zien. Ziek! Was de afgelopen twee weken al aan het hoesten en beroerd voelen maar het is nu dan eingelijk begonnen. Dus maar rustig aan doen. Slapen, veel fruit en gamen en DvD's kijken. Hopelijk is het maandag weer over. We zien wel. Ik ben zelden echt ziek maar weet dat als ik het ben ik me er ook wel aan moet overgeven omdat ik er anders heel lang mee blijf lopen. Op mijn werk werden ze ook al patient van mijn geblaf. Dus het is stil in huis, op mijn gehoest na dan. Zullen de buren leuk vinden. Maar die kunnen wat mij betreft toch de t.... krijgen. Mmmm... daar bedenk ik me dus net. Ventje weg. Lilian weg. Ik alleen thuis. Heel veel games en films. 640w versterker. Ik denk dat ik de komende week de buren maar eens ga wakker houden.

blog comments powered by Disqus