maandag 22 oktober 2007

Vaarwel Everquest II

Bijna twee en een half jaar heb ik er in zitten. Soms intensief dan weer een tijdje even niet. Maar mijn account is er een van drie jaar. Alleen het laatste half jaar niet echt meer deze wereld bezocht. En nu stop ik er helemaal mee. Het avontuur is er een beetje vanaf. Bijna alles gezien. Overal geweest en het is een beetje een sleur aan het worden. Moet toegeven dat ik mooie dingen gezien heb. Soms tot in het ochtend gloren doorgespeeld. Mijn hoofd character tot level 54 gebracht. Niet echt slecht. Maar zoals gezegd de lol is er een beetje vanaf. Nu delete ik het niet gelijk, het is toch een beetje iets van jezelf geworden. En wie weet komt de vonk nog wel weer eens tot leven. Wie weet komt er ooit een versie 3. Maar voor nu. Vaarwel Everquest II. It has been fun maar er zijn andere leuke dingen in het echte leven gekomen waardoor ik deze virtuele wereld achter ga laten.

blog comments powered by Disqus