vrijdag 1 december 2006

Schone schijn

Het lijkt wel of ik niet zoveel beleef omdat ik niet zo veel schrijf hier. Maar niets is minder waar. Zoals gewoonlijk is het een dolle boel op het werk. Alles onder controlle en nog altijd interessant. lange dagen want er moet natuurlijk veel af voor het einde van het jaar. Het lijkt wel of de hele wereld stopt met draaien op 31 december en dat we met z'n allen er nog voor moeten zorgen dat alles gedaan is. Om vervolgens op 1 januari tot de constatering te komen dat de boel gewoon doordraaid en alles weer van voren af aan begint. Alleen een stukje ouder, grijzer, meer geleefd of door de wol geverft. Nu begeef ik mij in de waan van de sint en straks breekt de kerst in volle glorie en halleluja los. Ik heb besloten me ook dit jaar weer vol in de gekte te storten. Vang iedere pepernoot op en hang het huis vol kerst. Een tijdje geleden was voor mij de winter al begonnen en nu zetten we hem ook maar door ook. Door tot ergens volgend jaar. Tot de lente weer zijn gezicht laat zien. Maar dat kan nog wel even duren.

blog comments powered by Disqus