zaterdag 16 december 2006

Door

Vandaag eindelijk een gesprek gehad op mijn werk en ik mag blijven. Niet dat ik nou verwachte op eens weg te moeten, maar mijn contract liep ten einde en dit is nu weer verlengd. En dat is natuurlijk heel fijn. Het is een prima club om te werken en dat wat ik doe blijft leuk, interessant en divers. Dus lekker door. Nu nog even dit jaar uitzingen. Nog 1 week en dan even vrij. Voor het eerst sluit ik ook echt dit jaar af. Normaal loopt het voor mij gewoon door. 31 december is slechts een symbool, maar dit keer voelt het anders. Heb ik het gevoel dit jaar te willen afsluiten en vanaf 1 januari vers te beginnen. Nog even. De laatste lootjes. De bergen oliebollen voor de boeg en vuurwerk en te veel eten in het verschiet. Kom maar. Ik ben er klaar voor.

blog comments powered by Disqus