zondag 31 december 2006

Afstrepen

Wat gaat de tijd toch snel. Alweer een jaar dat kan worden afgestreept. Eerlijk moet ik bekennen geen vervelend jaar. Ook geen super jaar. Eigenlijk eentje die gewoon voorbij ging. 2007 gaat het natuurlijk weer helemaal worden. Maar zeggen we dat niet van ieder nieuw jaar. Ik probeer er weer vol overgaven in te storten. Doe geen voornemens want die komt je toch niet na. Wel probeer ik het nog positiever te benaderen. Wil ik meer aan mijn conditie doen (erg makelijk aangezien ik er geen heb kan het alleen maar beter worden) en me nog minder druk of stress vol maken over onbelangrijke zaken. Ik denk dat ik een oud tibetaans moto maar gaan aanhouden.

"Als het probleem op te lossen is waarom zou je er dan over druk maken, en als het probleem niet op te lossen is heeft druk maken ook geen zin"

Lijkt me een mooie om aan te houden.

Tot volgend jaar!!

blog comments powered by Disqus