zaterdag 22 april 2006

Auw

Lekker. Heb je het druk op je werk. Heeft alles je aandacht nodig. Heb je voor het weekend plannen om verder te gaan met verven en inrichten. Is het weer net lekker om met de tuin aan de slag te gaan en staat de karcher te popelen om al dat vuil naar de andere wereld te helpen. Zegt je rug op een dag eenvoudig weg "Nee!" Om de een of andere reden heb ik opeens sinds afgelopen woensdag een ondragelijk pijn in mijn onderrug. Ik ben er niet doorheen gegaan. Heb niets zwaars getild. Heb niet meer stress dan gewoonlijk. Beetje op het werk maar inverhouding van alle spanning die we achter de rug hebben eigenlijk een lachertje. Geen kou gevat. Dus. ja geen idee dus. Ik kan gewoon niet meer staan, zitten, liggen, springen, dansen of horde lopen. (de laatste twee deed ik al niet dus valt wel weer mee). Maar het is wel bijzonder vervelend. Ik wil gewoon lekker door en kan nu vrijwel niets. Heb een paar pretpillen maar buiten een lekker high gevoel helpen die niet echt. Uitzitten dan maar. Maar dat is ook pijnlijk. Zou de ouderdom dan nu al z'n intreden hebben gedaan. Lekker zeg, heb mijn midlife nog niet eens gedaan. En daar heb ik juist zo'n zin in.

blog comments powered by Disqus