zondag 30 april 2006

50, paard, guilde en verder

Het heeft even geduurd, ongeveer een jaar, maar dan heb je ook wat. Eindelijk level 50 gehaald in Everquest 2. Gelijk een nieuw armor aangeschaft, een paard, en in een nieuw guilde gestapt die de leuke naam "Shadow of Sun Tzu" draagt. Voorlopig kan ik weer even verder. Het hoogst haalbare level is nu 70 en er is een uitbreiding maar daar begin ik nog maar even niet aan. Eerst de woestijn gebieden van Ro even goed doorlopen. Met lvl50 kom ik weer een stuk dieper in de gevaarlijke gebieden en het paard zorgt dat ik 32% sneller kan verplaatsen. Ook alle eigenschappen en vechtkunsten zijn getuned dus ik ben er weer klaar voor. Het nieuwe guilde is geloof ik ook wel leuk, veel Noord-Amerikanen en Canadezen. We zien wel hoe die samenspelen, ben al een paar keer uitgenodigd dus dat gaat goed. Nu weer even rustig aan. Binnenkort het huis aanpakken en de nachtelijke sessies om op dit level te komen gaan een beetje hun tol eisen. En ik hoop natuurlijk dat mijn broer weer even komt buurten. Kunnen we straks weer even samen gamen, zou leuk zijn. Posted by Picasa

blog comments powered by Disqus