zondag 1 januari 2006

Here we go again...

De nieuwjaars wisseling ging als ieder jaar met het verschil dat er nu een klein ventje bewust bij was die eigenlijk wilde dat het geknal buiten op hield. Ik heb met hem op mijn schoot achter de pc naar Spongebob gekeken met koptelefoon dus perfect even rust. Eigenlijk dus niet veel gezien van vuurwerk en de gebruikelijke buurt nieuwjaarswensen. De rest van de nacht heeft Aidan tussen ons in geslapen dus niet veel nachtrust gehad. Verder de hele zondag een kleine Damien geweest. (heb daadwerkelijk gekeken onder zijn haargrens naar de moedervlek van drie zesjes). Te moe om te slapen te moe om wakker te zijn. Nu wil ie ook niet slapen dus dat kan nog wat worden. Aangezien morgen de maandag weer begint en de eerste werkdag van de maand hoop ik die fris te beginnen. Angel trouwens ook, die heeft best wel een pittig gesprek morgen maar daar moet je haar log maar voor lezen als ze er over wil schrijven.

Verder dus een nieuw jaar. Wat te verwachten. Ik hoop niet hetzelfde als vorig jaar want 2005 was kort gezegd een klote jaar. Te veel ellende en hoeveel kan je daarvan als mens verdragen. Dus 2006 moet maar eens een goed jaar worden. Een jaar van verandering, verbetering en vooral rust en normale dingen. Zelf hoop ik weer eens tijd te gaan hebben voor Aikido, al vermoed ik dat het bij een plan blijft. We gaan de kamers boven omswichen. Een flinke operatie maar met een beetje planning moet het lukken en zal resulteren in een grotere echte kamer voor Aidan. Angel gaat lekker maar ik moet toch maar weer wat kilo’s er af lijnen. Atkins werkt prima dus vanaf morgen weer mee aan de slag. En dit jaar wat meer werk/privé verhouding vinden. Geloof me Suntzu, de club waar ik bij beland, ben bevalt me prima. Leuke mensen, veel uitdagingen, mooie projecten en ga zo maar door. Maar ik wil toch ook proberen wat normalere tijden thuis te zijn. Angel werkt tenslotte ook en het is niet fair dat zij meer tijd moet opofferen dan ik. De radio gaat natuurlijk ook weer verder en hiervoor hoop ik wat items te gaan maken op straat. De soort vliegende reporter.

Wat blijft er dan verder nog over. Weer wat meer gaan tekenen en schilderen. Voor hen die het weten, het grote boek verder vullen. En alles wat meer relativeren. Mijn ogen branden nu van de slaap en ik probeer er vroeg in te duiken (zal wel weer niet lukken). En morgen fris op en het nieuw jaar bij de horens pakken en oppassen voor de hoeven. Die kunnen zo vervelend natrappen….

blog comments powered by Disqus