maandag 23 januari 2006

Luistervinkjes

Misschien weten niet veel mensen dit maar buiten het internet begeef ik me ook in de ether. En dan om precies te zijn op de radio. Al een tijdje ben ik betrokken bij het maken van diverse radio programma’s voor Radio Rijnmond. Gewoon voor het plezier. Voorheen voor het programma 'SalonDotCom' en sinds eind vorig jaar voor het programma ‘Werkt dat?’ en consumenten programma. En het wordt alsmaar leuker. Voor mij een lekker avondje weg en een mooi programma maken. Een van de weinige live programma’s op de zender. En dan nog de nachtradio. Eens in de maand gaan we helemaal los in ‘Wakkere honden’ Twee uur lang fun. Iedere keer weer wat anders. Dan weer een met als onderwerp klussen en dan weer eentje over dromen. En iedere keer weer met flink improviseren. De ene keer als mezelf en dan weer als dyslectische notaris of een synthesizer virtuoos met astma. En de luisteraar maar denken dat het echt is. En het leuke is dat Angelique de laaste uitzending ook mee deed. Als de secretaresse van de notaris. Ze gooide echt het improvisatie stuur om. Ik stond even op het verkeerde been. Gaaf, mag ze vaker doen. Ze heeft talent en zeker een stem voor radio. Het is jammer dat de audio bestanden te groot zijn om hier aan te bieden, maar wil je ze horen dan is er altijd wel wat de verzinnen.

blog comments powered by Disqus