maandag 9 januari 2006

42

Degene die mij een beetje kennen weten ook dat ik iets heb met het getal 42. Als ras echte Douglas Adams fan zie ik overal het getal opduiken. En altijd is er iets mee. In iedere film kom je wel eens een getal tegen dat verder geen betekenis heeft, en meestal is dit 42. Over de hele wereld worden sightings gedaan van dit nummer. Vandaar dat ik toch even wil melden dat ik in Everquest het heugelijke feit kan melden level 42 gehaald te hebben. Begin langzaam mijn broer in te halen die level 44 is. Kan nog leuk worden. Later begonnen. Hij heel fanatiek en dan uiteindelijk inhalen. Voorlopig liggen er weer nieuwe gebieden voor me open om te ontdekken. Er komt in februari wel weer een nieuwe uitbreiding maar ik heb voorlopig nog even voldoende te doen. Vooral ook omdat het de uitbreiding, City of sky, voor level 60 is en daar ben ik voorlopig nog even niet. Dus eerst maar de sneeuwvlaktes van Everfrost ontdekken en de woestijnen van Ro. Posted by Picasa

blog comments powered by Disqus