woensdag 28 december 2005

Hoe durven ze

Zo vannacht even lekker laat gemaakt en doorgespeeld. Was een uurtje of drie toen ik naar bed ging. In een sessie even een level gestegen met een, wat eerst leek, leuke groep. Diep doorgedrongen in een gevaarlijk gebied en flink veel punten gemaakt dus. Tot opeens een speler ging lopen stangen over dat ik het niet goed deed en ik moest doen wat hij zei. Het ging allemaal prima. Aangezien ik dit niet pik heb ik in no time de groep verlaten en ben er vandoor gegaan. Het is niet netjes een groep achter te laten in een gevaarlijk gebied maar hier hou ik niet van. Heb hem nog even een jerk genoemd en ben terug gegaan naar de stad alwaar ik tegen mijn planning in wat goud heb uitgegeven aan een nieuw armor. Wil eigenlijk doorsparen voor een paard maar dat komt wel. Ben nu wel erg donker. Een zwarte helm en een donkergroen armor. Wel erg sterk en daar gaat het om. Posted by Picasa

blog comments powered by Disqus