zondag 16 oktober 2005

Saai

Vandaag was het eigenlijk een heel saaie zondag. Heb lekker mogen uitslapen maar het heeft mijn vermoeidheid niet veel geholpen. Heb flink zitten gamen met mijn Playstation maar heeft mijn energie geen goed gedaan. Al weken heb ik geen Everquest gedaan en er komt niet veel uit mijn handen. Alles lijkt een beetje herfst. Aflopend, saai en al eens gedaan. Misschien moet ik maar weer eens iets nieuws oppakken. Een hobbie. Foto's maken, schrijven, schilderen of met klei spelen. Vroeger deed ik dat flink en heb naar mijn mening best wel wat mooie inspirenende dingen gemaakt. Van korte verhaaltjes tot een heuse toneel produktie. Maar op de een of andere manier komt het er niet meer van. Ik zit blind te staren naar mijn PC. Haal ladingen films en muziek binnen waar ik vervolgens de zin niet in heb om er naar te kijken of luisteren. Er staan notabene nog DvD's in mijn kast die ik graag had willen zien en die zitten nog in folie. Zal wel een moment zijn wat weer over gaat. Maar ik denk dat ik weer een paar nieuwe uitdagingen nodig heb. Een moment voor mezelf. We zien wel.

blog comments powered by Disqus