woensdag 11 mei 2005

Quests


Ok, nog even iets over Everquest. Het is niet alleen vechten maar vooral het uitvoeren van opdrachten. De zogenaamde quests. Sommige zijn vrij simpel. Zoek een steen, versla 10 orcs en ga zo maar door. Maar er zitten erbij die echt lastig zijn. Of er zijn sterke tegenstanders of je bent uren op zoek naar een item of monster. Zo ook de laatste quest waar ik aan begonnen ben. Ik heb ongeveer 6 (game) dagen moeten wachten tot er eindelijk een Wisp verscheen die ik moest verslaan. Dan baal je goed als er opeens een andere speler even langsloopt en hem voor jou vindt en verslaat. Maar goed ik heb hem en kan nu een zogenaamde Heritage quest uitvoeren. Hiermee verdien je niet alleen ervarings punten maar ook status punten voor jezelf en je guilde. Het blijft een verslaving waar ik denk ik niet vanaf kom. Maar het is dan ook erg leuk om te doen. Puzzels oplossen, vechten, handellen, ontdekken en ga zo maar door.Posted by Hello

blog comments powered by Disqus