dinsdag 31 mei 2005

Niet te bevatten

Het is gewoon niet meer te bevatten. Gisterenvroeg werden we gebeld en kregen te horen dat de zus van Angelique in coma ligt in het ziekenhuis. Hele verhaal staat op Angel haar weblog. Het is gewoon niet eerlijk. We hebben al zoveel op onze nek en het lijkt wel of er alleen maar bij moet komen. Het is niet goed voor Angelique, ik wou dat ik haar dit allemaal kon besparen maar iets is bezig met een extreme beproeving. Gister zelf een 2e gesprek gehad bij een internetbedrijf voor een functie. Was erg positief en ik kan er misschien volgende week aan de slag. Maar de blijdschap is ver te zoeken. Het staat in schril contrast met al het andere. Ik heb er ook een vervelend gevoel over. Natuurlijk stort ik me erin maar ik had gehoopt er een fles op open te trekken. Het zal allemaal als een vreemde droom voorbij komen. Tijd zal het allemaal leren. Nu is het hopen dat Jacqueline eruit komt. Hopen, hopen en alleen maar hopen is alles wat we nu kunnen doen.

blog comments powered by Disqus