vrijdag 27 mei 2005

Pissig

Moet even kwijt dat ik flink pissig ben. Waarop, eigenlijk op mezelf dat ik de maatschappij vertrouw en om iedereen om me heen die probeerd je iedere keer weer te pakken. Nu weer gezeik van de belastingen over een BV waarvan ik aan nam dat deze was stopgezet. Krijg je weer dat je je moet verdedigen en in de papieren moet duiken. Echt op een dag maak ik een grote brandstapel en dat gaat alles onder het genot van een glas wijn de fik in. Het ergste is nog dat mede-schuldigen vrolijk door kachellen en alles maar op z'n beloop laten. de goeiden moeten onder de kwaden lijden. Er klopt een hoop niet in dit land. Wil je ondernemen dan steken ze je hand toe, wil je er netjes mee stoppen dan blijven ze je naschoppen.

Ik weet dat het geen zin heeft om te blijven mokken maar het is best wel klote iedere keer. Vooral als je het allemaal netjes wil doen. Maar dat wordt in dit land niet gewaardeerd. Ze hebben liever dat je de boel flest en alles en iedereen om je heen naait. Nederland is geen land voor eerlijke mensen die het goed bedoelen. En oh ja...Europese Unie, dikke vette NEE stem. Heb het gehad met al dat fatsoen gemarchandeer. Ik mag voorlopig weer in de spreekwoordelijke pen klimmen en de boel gladstrijken. Zoals bovenin staat, ik schrijf ook van me af...dus bij deze. Ik weet dat ik ook niet netjes ben naar mijn omgeving. Ik probeer mijn humeur goed te houden maar soms slipt het gewoon erdoor. Loslaten is moeilijk, want iedere keer als je het probeerd wordt je weer teruggezogen in de shit. We houden ons taai en blijven fier. Wat ons niet dood maakt ons alleen maar sterker. Op naar de volgende strijd!

blog comments powered by Disqus