maandag 21 september 2009

Klein, kleiner... laat maar

Laat ik het eens hebben over iets wat vaak in mijn gedachte zit. Namelijk hoe onbenullig wij eigenlijk zijn. We zijn in staat tot grootse dingen. Maar wat die grootse dingen dan ook mogen zijn, vergeleken met het universum waarin wij leven zijn het lachertjes. Nu stond er namelijk op de site 'The Chive' daar iets over wat dit nog meer versterkt. Als je dat gelezen en gezien hebt kun je je met recht afvragen of alles wat wij doen wel uitmaakt. En of je je nu daadwerkelijk zorgen moet maken om die kleine dingen in het leven. Goh, je telefoon heeft geen verbinding. Of je bent te laat voor je werk. Of je hebt net die promotie niet gehad. Gaat nergens over. Mijn motto blijft wat mij betreft van kracht. Steek je energie in mooie, leuke en positieve dingen. Het maakt namelijk verder toch niets uit wat je doet. En geloof mij. Er is leven op andere planeten. En probeer dat maar te ontkennen na het zien van de foto's

blog comments powered by Disqus