zondag 20 september 2009

Bewogen weekend

Het was een bewogen weekend. En dan bedoel ik dat ook letterlijk. De zaterdag was al vroeg uit de veren en naar de atletiek vereniging. Aidan weer lekker bezig en ik mijn rondje plas. Fietsen heen en terug. Dus we waren een beetje op toen we terug waren. Maar in de middag toch nog even naar het Stoomdepot. Ik wilde nog wat foto's voor zijn kamer schieten. Hij is nu eenmaal gek op treinen. Dus weer op de fiets. Even tussen staal en kolen rond gelopen. Zondag was uitslapen. Maar later er weer op uit. Het Lagenbergsebos. Flink gewandeld. De kastanjes waren al uit het vuur gehaald. Niets meer te vinden. Maar het was super mooi weer dus sowieso een win situatie. Op de fiets weer heen en weer. Aan het einde van de dag nog even met Robbie door het park. Meneer ligt nu voor pampus. En ik straks ook. Morgen staat er weer een volle week voor de boeg. Maar dit weekend in september met weer van april nemen ze ons niet meer af.

blog comments powered by Disqus