zondag 15 februari 2009

Nachtje

We waren even een nachtje weg. Even er tussenuit. Simone wist mij te verrassen op en nachtje hotel en een heerlijk etentje. Heel knus en romantisch. Niet ver, en ook niet dichtbij. In het plaatsje Zevenbergen. Grappig. Klein. Gehuld in karnaval. Overal cafés met versieringen. Ik kon het niet helpen de vergelijking te trekken met oude mijn of fabriek steden in Engeland. Een straat leek zo erg op een Liverpool of soortgelijke grauwe arbeiders stad. Dat, op de auto's na, het bijna daar zou kunnen zijn. Een mooi Flickr momentje ;-) Maar het was mooi. Gezellig en lief. Het eten was heerlijk. De bediening leek de romantiek niet gewend. De glazen vlogen ons om de oren. Scherven brengen geluk. Kortom een fijn weekend. Te kort naar mijn mening. Gelukkig komen er nog veel weekenden. En ik hoop veel met haar.

blog comments powered by Disqus