vrijdag 19 september 2008

eMorning after

De morning after. Damn wat voel ik me brak. Ik ben uit bed maar mijn hersens liggen nog op het kussen. Mijn benen voelen aan alsof ze mijn oude dag alvast zijn begonnen. Wat heb ik in hemelsnaam gedaan gisteren. Het begon met werken, dat weet ik nog wel. En toen iets met een aanwezigheid van Mangrove op eDay. Iets met een stand met banieren, polsbandjes en marketing gedoe. Het waren die oranje polsbandjes die er voor zorgde dat er wildvreemde mensen opeens aan het bier bij Mangrove stonden. Iets met wok eten. En een wildvreemde vrouw die mij wilde masseren. Ik geloof toen dat ik ergens met dat bier ben begonnen. En toen een kaartje in mijn handen vond met een party. En daar liep veel leuks rond. En veel ouds van vorige banen. En iets met sms op een groot scherm, en dissen van een chinese krijgsheer. En was het daar ook niet dat ik weer met bier in mijn handen stond. Zou kunnen. En collega's die dat ook deden. En iets met in toom houden van enkele ervan. Hier begint het een beetje vaag te worden. Iets met zoenen met een leuke vrouw. Het is een beetje een bleur. Wel staat mij bij dat rond drie uur de koude buitenlucht mij wakker maakte en er een bak kapsalon onder mijn neus werd geschoven. Dat ligt nog wel vers in mijn geheugen omdat mijn hartkleppen begonnen te gieren. Oh ja. En toen dat wandelingetje van 6 km. Best te doen als je al het voorgaande hebt meegemaakt. De eDay was goed. De pre-night was top. De eNight was over die top. Maar de eMorning valt erg tegen en is bijzonder slecht georganiseerd.

blog comments powered by Disqus