zondag 28 september 2008

Appeltje voor de dorst

Ik ben al een tijdje aan het sparen voor een iMac. Iedere maand een klein beetje opzij gezet en het is bijna zover. Word ook hoog tijd want mijn pc is echt aan het overlijden. Een schijf is al gecrashed en de tweede staat op springen. Het duurt een half uur voor die opgestart is heel traag. Dus een iMac. Gewoon de basis versie want meer heb je niet nodig. Mijn werkkamer is er al bijna klaar voor. Het werkblad is appelgroen. Er staat een wit kastje voor alle meuk. En het is opgeruimt en strak. Alleen nog een klein wit stoeltje voor gasten. Ooit een nieuwe werkstoel, de witte van Ikea is er helaas niet meer. En een stukje kunst aan de muur. Voor het laatste heb ik wat appels geschoten. Lekker toepasselijk en deze laat ik op canvas zetten. Je kunt er bij niet meer omheen. Ik werk nog met een pc maar ben al helemaal into Apple.

blog comments powered by Disqus