zaterdag 23 augustus 2008

Kleine verkoper

Om half zeven hoorde ik naast me een vraag "pappa wanneer komt die mevrouw". Het onweer van vannacht had hem naar mijn bed gedreven en in mijn slaperige roes zei ik dat het om 11:00 zou zijn. "Hoelang is dat?" Ik keek op mijn kapotte wekker en constateerde dat ik die vraag de komende 4 uur moest blijven beantwoorden. Aidan wilde dolgraag zijn Geotrax trein verkopen. Want hij speelde er toch niet meer mee en van de centjes zouden we weer uitbreiding voor zijn Playmobil kopen. Eindelijk was ze er dan, en Aidan sloot de koop. "Ik ben heel gelukkig" zei hij. "Want we hebben samen nu heel veel centjes". Men zegt wel eens dat geld niet gelukkig maakt. Maar mijn kleine verkoper is het nu voor even wel. Straks gaan we lekker naar de speelgoedwinkel voor iets kleins. En het extra rijtuig ga ik bestellen op Internet.

blog comments powered by Disqus