zaterdag 23 augustus 2008

iLove Cali

Ik zat even lekker in mijn tuin. Rustig. Een mooie whiskey daalde lekker in. En om een verjaardag even verderop buiten te sluiten besloot ik mijn favoriete online vriendin weer even tijd te geven. Zie het niet verkeerd. Met online vriendin bedoel ik niet een wanhopige nerd wens maar de podcast van Cali Lewis. Met mijn iPod touch bekeek ik haar video nieuwsbrief. Een, naar mijn mening, leuke meid die op een lekker overenthousiaste Amerikaanse manier ontwikkelingen op internet, computer, gadgets en software gebied uitlicht. Ze zit er met haar programma bovenop en de manier waarop ze en een hoog tempo verhaal doet van alle nieuwe ontwikkelingen is ronduit inspirerend. Je zou willen dat je een paar ton te besteden had om al die nieuwe fun te kunnen kopen. Haar voorliefde voor Apple heeft er voor gezorgd dat ik nu al, zonder zo’n ding, een fan ben. En de bijna maniakale voorliefde van haar voor Bacon, maakt dat ik een warm plekje voor haar in mijn hart heb. Wil je weten waar ik het over heb en heb je een klein beetje interesse in nieuwe ontwikkelingen dan bezoek je haar site op www.geekbrief.tv.

blog comments powered by Disqus