woensdag 19 december 2007

Einde 2

Toegegeven het is een beetje stil rond mijn weblog. En nu is het ook een beetje stil. Niet dat ik niets te melden heb maar zoals ik al eerder schreef komt de wereld een beetje tot een halt en zo ook mijn wereld. Ben nog altijd op zoek naar een uitdaging in werk maar ik geloof dat alle bedrijven en beetje aan het afbouwen zijn en volgend jaar weer wakker gaan worden. Aidan gaat lekker. Is van kerst en alles aan het genieten. Met Lilian gaat alles lekker, spannende tijden en druk op haar werk maar verder alles goed. En met mij dus rustig. Ondanks dat ik niets om handen heb komt er ook niet veel uit. Haal wat series in op tv. Ruim een beetje op in huis. Doe mijn taakjes en wacht op de dingen die komen gaan. Hoop op sneeuw, werk, de loterij en een nieuw 2008. We zien we en laat me zoals gewoonlijk niet meer gek maken.

blog comments powered by Disqus