zondag 23 december 2007

Blade Runner

Zo dan..eindelijk gezien. De Final cut van de film Blade Runner. Mijn enige en echte film. Ondertussen waren er al drie versies van deze SF film en dit is eindelijk de laatste en echte uitgewerkte versie. En hij is mooi. Geluid en beeld is verbeterd. De vreemde scènes zijn er uitgehaald en hier en daar nieuwe erbij. Heb een box met vijf DvD’s, foto’s enz. En er is nog heel wat te zien. De drie vorige versies zitten er in. Een documentaire over het tot stand komen van de film. En zelfs de originele werk kopie. Dus ben voorlopig even zoet. Dan ligt er ook nog de biografie van Rutger Hauer op me te wachten. Ben weer helemaal in memorie lane. Ook vanavond nog even the remake van “The hitchhikers guide to the galaxy” gezien. Aangezien ik volgend jaar 42 mag worden natuurlijk de film naar aanleiding van het hoorspel. Een hoorspel dat ik ooit toe ik rond de 14 was heb mogen beluisteren en me sinds dien gegrepen heeft. Ik heb ook vanaf die tijd me voorgenomen mij 42ste verjaardag speciaal te vieren. Weet nog niet hoe maar zet je schrap voor iets mafs. In traditie van het verhaal. Maar daar over meer volgend jaar. Voor nu een mooie film gezien en nog heel wat te bekijken.

blog comments powered by Disqus