zondag 26 augustus 2007

Gastuh

Het was eigenlijk best wel weer een lekker weekend. Beetje geluierd. Huis opgeruimd. Halletje en toilet geverfd en verder eigenlijk even helemaal niets. Zaterdag avond naar het jaarlijkse feest van Jeroen en zijn vrienden (Gastuh) in Scheveningen. Hij is een van mijn collega’s en het was weer een geslaagd feest aan het strand. Even een andere look aangemeten en het grappige was dat ik nog nooit zoveel vrouwen naar me zag kijken. En dan niet de blik die een gemiddelde gorilla in Blijdorp krijgt maar meer de blik van “die mag wat mij betreft wel losbreken”. Maar helaas voor hen was ik lekker met Lilian die er fantastisch uitzag en daar kom je niet tussen. Dus een mooi weekend dat ik morgen af ga ronden met een dagje Aidan/pappa. We zien wel waar we terecht komen.

blog comments powered by Disqus