woensdag 1 augustus 2007

Bye bye data 2

Na een avondje prutsen lijkt het in ieder geval te lukken om alle foto's terug te halen. Helaas zijn ze allemaal van een nieuw nummer voorzien. Dus heb ik straks een map met rond de 12000 foto's. Door elkaar, maar wel terug. Mijn muziek schrijf ik maar af. Is niet meer te archiveren. En films kan ik nog hernoemen.

Je moet het zien alsof mijn schijf een boek is waarvan de inhoudsopgave is weggegooid en alle paginanummers zijn gewist. En vervolgens heeft iemand alle pagina's in de lucht gegooid. Je kunt ze lezen maar pas dan zie je wat het is.

Je zou kunnen zeggen dat dit een wijze les is voor de volgende keer. Maar het punt was dat ik aan het rondkijken was voor een nieuwe backup schijf en eigenlijk net een week te laat ben. Ironie heet dat geloof ik.

"An old man turned 98, won the lottery, died the next day".

blog comments powered by Disqus