zaterdag 28 april 2007

Een mooie fijne kut dag

Vandaag was een druk dagje. Begonnen met ontbijt op bed en vervolgens Robbie uit en boodschappen doen. Ik ben op het internet een fietskar tegengekomen. Spiksplinternieuw voor een prikkie. Dus opgehaald en achter een fiets die ik van Lilian mag lenen geplakt. Vervolgens heel prinsenland doorgecrossed met Aidan. Gaaf hoor. Beetje zwaarder dan ik dacht maar wel een heel praktisch ding. Waarschijnlijk ben ik tijdens dat fietsen mijn nieuwe mobiel van LG verloren. Goed kut dus want ik was best wel aan dat ding gehecht. Ik kan ook mijn nummer niet blokkeren aangezien het een zakelijk abbonnement is en dit dus pas dinsdag kan. En natuurlijk al mijn mobiele nummer kwijt. En verder heeft Aidan nog even de auto gewassen dus die is weer kraakhelder en ben ik volledig kapot. Maar dus wel een mooie dag met een klein kut moment. Het zij zo.

blog comments powered by Disqus