donderdag 19 april 2007

Conclusie

Het leven gaat weer verder. Angel heeft haar eigen flatje en is nog druk doende er een thuis van te maken. Aidan slaapt deze week en volgende week nog bij mij. En hij is er vrolijk onder. En zo proberen we alle drie er wat van te maken. Een beetje rust en ruimte tussen Angelique en mij kan denk ik geen kwaad maar we weten elkaar te vinden als er iets is. Allemaal nog een beetje onwennig eigenlijk. Sinds kort ben ik ook iemand tegengekomen. Dit was nadat we hadden besloten te scheiden dus niet gaan meuten dat het misschien wel anders was. Lilian is haar naam en tussen ons klikt het heel goed. En voor iemand er iets van zegt. Ze neemt niet de plek in van Angel. Angelique is en blijft de moeder van Aidan. Het is wel dat ik mijn toekomst met Lilian wil delen en dat is iets tussen ons. Maar ook met Angelique zal ik altijd een band hebben. Ik hoop als vrienden, en ik denk dat dit ook wel gaat lukken. Dus laat ons maar even lekker leven en het zelf uitvissen. Uiteindelijk komt het allemaal wel op z’n pootjes terecht.