zondag 11 juni 2006

Summer blues

Dit weekend even niet stil gezeten. Na een wat vervelende zaterdag met Aidan (Hij is me aan het uittesten, heel vermoeiend) ben ik sloffend naar een bootje op de Maas gegaan. Een tijdje geleden heb ik van vriend Mark kaarten voor "Blues on the river" gekocht en dit was zaterdag avond. Een boot vol mensen, bier en blues die de Maas afzakt. Er was een hoog Tena lady en midlife crisis gehalte maar tussen deze wanhopen door liepen er toch wel enkele leuke mensen. De blues was prima en het gezelschap waar ik me in verkeerde uitermate melig. Terwijl een onder de bruggen door voeren en links van ons de Volvo Ocean race en DJ Tjesto lieten voor wat het was viel het me op dat Rotterdam eigenlijk best wel een hele mooie stad is. Met de stad en zonsondergang achter ons voerde blues, bier en zo nu een dan een paar borsten die tegen je aan werden gedrukt ons verder de rivier af. Een goede sigaar sloot de hele avond mooi af. Drie uur thuis en lichtelijke gebroken en beschonken.

De volgende ochtend heb ik besloten om geen gebruik te maken van de hitte en een zwembad op te zoeken maar in plaats daarvan maar de vloer van onze slaapkamer bedekt met laminaat en nieuwe gordijnen voor de ramen. Ben nu, terwijl ik dit schrijf, flink gebroken en eindig straks nog maar even buiten in de koele avondlucht met een sigaar en een mooi glas Whiskey. Het einde van een toch wel relax weekend. Oh ja het was voetballen.....toch?

blog comments powered by Disqus