woensdag 7 juni 2006

Onzichtbaar

Even zo een observatie. Ik ga binnenkort naakt op de fiets naar mijn werk. Ik ben namelijk sinds enige tijd onzichtbaar. Moet haast wel want geen enkele andere weggebruiker ziet mij. Ik fiets netjes, aan de kant. Steek mijn hand uit. Kijk over mijn schouder en hou me netjes aan de regels. Maar toch wordt ik afgesneden. Klem gereden en als voorrang hebbende genegeerd. Al menigmaal heb ik de afgelopen week klappen op autodaken en buitenspiegels gegeven. Het gaat een keer mis. En dan hoop ik wel na mijn vakantie. Zal waarschijnlijk lakschade zijn want ik ben op oorlogspad. De eenmans actie tegen de idiote automobilist. En met een rede. Want buiten mijn eigen veiligheid is er een nieuw aandacht punt bij gekomen. Aidan heeft een echte fietst. Eentje waar hij nu al flink mee heen en weer trapt. Remmen lukt nog niet zo maar de rest gaat lekker. Hij is er heel erg blij mee dus dat wordt iedere dag flink fietsen. Posted by Picasa

blog comments powered by Disqus