zondag 18 juni 2006

Dag vader dag

Zondagochtend. Aidan ligt naast me te snurken. Angel is nergens te bekennen. De wekker zegt 8:00. Ik dommel weer weg. Dan wordt ik wakker van licht en een dienblad. Yeahhhh...vaderdag. Relaxen. Mooi weer. zwembad in de tuin. Of toch niet. Aidan ligt nog te snurken en met moeite krijgen we hem wakker. Hij begint sjagerijnig maar trekt bij als hij de aardbeien ziet. Ik krijg een mooie voetbal foto van hem en van Angel een nieuwe portomoney. En dan. Ontbijt naar binnen en naar het werk. Huh...? Werk! Ja helaas wel. Een project moet af en dit betekend doorwerken. Hopelijk tot een uurtje of drie maar terwijl ik dit type zie ik die droom ook voorbij gaan. Ben nu wel lekker bij met alles dus kan volgende week rustig afsluiten voor ik op vakantie ga. Maar vandaag gaat voorbij. Het was vanmorgen wel heel mooi rustig in de stad. Rotterdam in zondagochtend roes. Geen auto te bekennen en nog niet heel warm. Zo kan een drukke stad ook heel rustig zijn. Je moet er het mooie van zien.

blog comments powered by Disqus