dinsdag 8 mei 2007

Niet trots

Vanmorgen weer eens zo'n goede actie van mij. Ik was even Robbie aan het uitlaten en stak samen met Lilian en Robbie over bij mij achter. Er kwam een stukje verderop een auto aanrijden. Hij reed niet hard maar minderde geen vaart toen hij bij ons was. Ik kon net Robbie voor hem wegtrekken en gaf in een opwelling van frustratie een trap tegen z'n portier. Op zich het feit dat ik eenvoudig een trap kon geven zegt al iets over de nabijheid van deze auto. De man stapte uit en er was even een woordenwisseling. Ik kreeg mijn laatste waarschuwing, kan me niet heugen dat ik ooit een eerste heb gehad en pareerde de opmerking terug naar hem. Niet echt een actie waar ik trots op ben maar achteraf moet ik bekennen dat het wel uit mijn gevoel komt. Zoals wel eerder in mijn blog geschreven rijden ze als gekken bij mij in de buurt. En vandaag of morgen is het een kind. Of ikzelf als ik die waarschuwing serieus moet nemen.

blog comments powered by Disqus