dinsdag 3 oktober 2006

Verschil

Angelique ligt in het ziekenhuis. Alles gaat goed en ze mag hopelijk vrijdag naar huis. Iedere avond ben ik alleen met ventje. Hij is lief, soms een beetje tegendraads maar over het algemeen heel begrijpend en rustig. Als hij gaat slapen is het opeens echt stil in huis. Robbie loopt net als ik een beetje doelloos rond. Eindelijk een paar films gaan kijken zit er niet in. Kan er de rust niet voor vinden. Een beetje ongestoord gamen. De behoefte is er niet echt. De Xbox360 is beschikbaar maar is slechts even een afleiding. Ik mis mijn meisje. Soms zit ik boven en zij beneden maar toch is dat anders dan nu. Op mijn werk is het echt gekkehuis. De laatste tijd zelfs te druk. Kom 's avonds met zere benen van het opstaan en zitten en sprinten thuis. Het ene project is nog niet af of het volgende staat al weer te trappellen van ongeduld. Deadlines lopen ogenschijnlijk in elkaar over. De hectiek van de dag is in schril contrast met de avond en nacht. Het is stil hier in huis.....

blog comments powered by Disqus