donderdag 9 juni 2005

Even op een rijtje

Stom eigenlijkl. Net een nieuwe baan en tot vandaag liep ik er eigenlijk een beetje tegenop te vechten. Terwijl, als ik er eens rustig tegen aankijk, ik eigenlijk bij een hele interessante club terecht ben gekomen. SunTzu is geen kleintje. Ze doen internet en media communicatie projecten voor een aantal grote namen. Denk aan Andrelon, Axe, SLM, Conimex, Knorr, Msn en ga zo maar door. (sommige zijn van Unilever) Een club van ongeveer 20 hard werkende mensen die hard werken voor een goed doel. Het is geen investeerders bedrijf, dus alles wat er wordt omgezet is voor het bedrijf. Gezond dus.

Dus.... Ik stort me er verder in. Laat andere ambities even voor wat ze zijn, al laat ik een kans natuurlijk nooit liggen. En begeef me weer eens een tijd in het creatieve. Een rollercoaster ride in een nieuw avontuur. Ik merk dat ik vaak met meer energie thuis kom dan voorheen en dat wil in mijn geval toch wel wat zeggen. Vindt het wel jammer dat door de lange werktijden ik het gevoel heb veel thuis te missen en ik ook niet voor dingen als boodschappen en avondeten kan zorgen. Ik doe mijn best op andere huishoudelijke taken.

Dus misschien het juiste paard. We zien wel. Ik neem in iedergeval een extra schep haver mee......

blog comments powered by Disqus