vrijdag 29 april 2005

Daddy's got a new suit


En wat doe je dan. Je koopt het armor van je dromen. Tenminste de dromen op level 30. Eindelijk kan ik namelijk wapens enzo kopen voor level 30. En het ziet er vrij indrukwekkend uit. Mijn character Borkan draagt nu Feyiron armor. Vrij zwaar spul en hij nu met recht een 'tank' te noemen. Dat is een bijnaam voor vechters in Everquest en ze zijn erg gewild om in groepen mee te vechten in de voorlinie. En dat is iets wat ik graag speel, geen gezeik maar aanpakken. Eerst slaan dan vragen.

Misschien een beetje vreemd dat ik zoveel tijd besteed in Everquest. Ik probeer wel wat te minderen maar het is erg verslavend. Het realisme is erg hoog en je hebt het idee dat er achter iedere berg en voorbij ieder bos weer iets nieuws te ontdekken valt. En door het live karakter van Everquest kom je dus altijd echte mensen tegen. En heb je het gevoel deel uit te maken van een groter geheel. Het blijft internet maar toch kom je veel te weten over de andere spelers. Zo is er Xyra (character naam) die woont in Engeland en werkt bij de politie. Ze speelt veel met mijn broer die de karakter Jarnae heeft. En via heb ben ik weer in kontakt gekomen met Arpeggio. Zij kan spels voor me maken maar woont in het echt in Canada en heeft ooit in Nederland gewoond. Allemaal heel vreemd maar maakt het wel leuk. Aangezien de gemiddelde leeftijd van alle gamers rond de 30 ligt is het ook beter spelen dan met broekies die zich niet aan regels houden. Maar daar over later meer. voorlopig geniet ik nog van het online wereldje en ga nu langzaam verder reizen op weg naar de sneeuwwereld van Everfrost en de lavabergen van Lavastorm.
Posted by Hello

blog comments powered by Disqus