vrijdag 13 juli 2007

Ring of death

Wil je lekker gaan gamen met je favorieten Xbox 360, geeft ie opeens de geest. De “Ring of death” (3 rode leds) is opeens zichtbaar. En dat betekend dat het een systeem crache is. Dus ik baal enorm. Nu maar Microsoft bellen. Ze kunnen dit repareren maar je bent dat ding dan wel een tijd kwijt. In de meeste gevallen is de reparatie gratis, ik wacht wel af. Dus voorlopig even niet gamen. Tenzij ze die Playstation 3 vergeten die op dit moment op mijn werk voor een test staat. Heb al verzocht of ie wat langer kan blijven. Stonden ze niet negatief tegenover. Maar ja, heb nu een berg Xbox games en kan dan opeens weer opnieuw gaan beginnen. We zien wel.

Update: helaas heb ik de console via de persdienst en weet niet op wie zijn naam deze geregistreerd is. Dus mogelijk kan ie de prullebak in. De Microsoft helpdesk kan me niet verder helpen.

Nog een update: dankzij een perscontact bij Microsoft is de registratie aangepast en is de box nu onderweg naar Microsoft om gemaakt te worden. Kan wel even duren, maar het komt denk ik wel goed.

blog comments powered by Disqus