woensdag 30 augustus 2006

Kut zooi!

Stap ik vanmorgen naar buiten samen met Aidan om hem op de fiets naar de creche te brengen. Grijp ik even helemaal mis. Daar waar normaal onze fietsen staan is nu een leegte. Ergens tussen zondag en vandaag zijn onze fietsen gestolen. Compleet met kinderzitje en alles er op en er aan. Flink kut dus. Twee dure speciale fietsen. Die van mij van alluminium en extra groot. Die van Angelique met een speciale lage instap. Wat kun je je daar ziek door voelen. Wat een kut land leven we eigenlijk dat niets meer iets waard is. Verzekering keert niets uit dus alles weg. We hebben geen cent voor nieuwe dus dat is voorlopig metro en auto. En dus helaas niet meer even lekker fietsen of ventje weg brengen. Ik ben er nog ziek van. Maar er is helaas niets aan te doen. Ik hoop dat degene die z'n klauwen niet van andermans spullen kan houden. Ongeloofelijk hard met zijn bek over het beton gaat tot tanden er uit liggen.

blog comments powered by Disqus