donderdag 1 september 2005

Stil

Het is even stil. Niet om me heen want de wereld draaid met een rotgang door. Heb genoeg te doen. Zit geen momentje stil. Interessante tijden met naar mijn gevoel iedere dag een nieuwe uitdaging. Maar toch is het stil. De zomer loopt ten einde. De herfst begint zich te roeren. De blaadje worden bruin en storten zich binnenkort met miljarden onder onze voeten. En toch is het stil. Aidan is onrustiger dan gewoonlijk. Wil alles beleven en alles doen. Heeft iedere dag een nieuw woordje en iedere dag een nieuw verhaal. En toch is het stil. Angelique rent af en aan. Vaak zonder te stoppen. Iedere dag weer in gevecht met de wereld en de gekte om haar heen. Net alsof ik het niet zie allemaal, maar dat heeft ze mis. En toch is het stil. Zal wel aan mij liggen. En binnenkort zal ik wel weer meer te melden hebben. Over alles en nog wat. Over veel van hetzelfde en weinig van niets. Tot die tijd is het stil. No worries. No worries at all!

blog comments powered by Disqus